VoIP is de afkorting van Voice over IP, oftewel bellen via de internetverbinding.
VoIP biedt vele voordelen. Met name de flexibiliteit van VoIP-telefonie is een grote stap voorwaarts. Bovendien kunnen organisaties met VoIP veel kosten besparen. Omdat alle spraakverkeer over de bestaande internetlijn gaat, zijn de dure ISDN-lijnen niet langer benodigd. Tel daarbij op dat de bestaande telefooncentrale en toestellen gewoon behouden kunnen blijven en de populariteit van het bellen via VoIP is hiermee verklaard.
Heeft u nog een telefooncentrale van KPN of Alcatel? De meeste van deze centrales laten zich eenvoudig ombouwen naar VoIP. Met het plaatsen van een VoIP-adapter kunnen ook de telefooncentrales van andere merken omgezet worden naar VoIP. Op deze manier kunnen hoge investeringen in nieuwe apparatuur vaak worden voorkomen.
Eenmaal overgestapt naar VoIP bepaalt u zelf uw telefoonnummers. Zelfs een buitenlands nummer is geen probleem. Uw bestaande nummers neemt u natuurlijk gewoon mee.
Bij VoIP kunt u het aantal lijnen eenvoudig aanpassen. U beschikt altijd over voldoende lijnen. Bovendien kunt u uw huidige telefooncentrale uitbreiden met slimme functies als een Keuzemenu en Wachtrijen.
Met VoIP bespaart u niet alleen op abonnementskosten, u belt ook goedkoper. En tussen vestigingen onderling belt u zelfs gratis.
De technische specialisten van Haagcom sluiten alles voor u aan en zorgen er voor dat alles blijft werken. U heeft er verder geen omkijken naar.
Neem dan een telefooncentrale in de cloud, met Hosted VoIP van Haagcom.
Mail ons of laat uw telefoonnummer achter en één van onze specialisten belt u terug.
Copyright © 2024 Haagcom.